زیبایی

چگونه چند جفت گوشواره را با یکدیگر ست کنیم؟

گاهی اوقات یک جفت گوشواره کافی نبوده و نمی تواند زیبایی را در چهره تکمیل کند. به همین دلیل بسیاری از اوقات، خانم ها به دلایل مختلفی مایلند بیش از یک گوشواره استفاده کنند. از آنجایی که هر چیزی اصول و قاعده ی خاص خود را دارد، برای زیباتر به نظر رسیدن چندین گوشواره در کنار هم لازم است به نکاتی دقت شود تا بتوان آن ها را به بهترین شکل ست کرد. با ما همراه باشید تا با این اصول آشنا شوید.

راهنمای انتخاب نوع گوشواره

1- برای داشتن ظاهری ساده از گوشواره های میخی استفاده کنید.

اگر می خواهید ساده ترین و در عین حال زیباترین ظاهر را با گوشواره ایجاد کنید، از چند گوشواره میخی استفاده کنید. دقت کنید که گوشواره ها از نظر ظرافت در یک حد باشند تا یکی از آن ها بیشتر از دیگری به چشم نیاید و موجب کمرنگ شدن دیگر گوشواره ها نشود. این نوع گوشواره ها آرامش را در چهره به وجود می آورند. با این حال اگر می خواهید ظاهری فریبا داشته باشید، گوشواره هایی انتخاب کنید که دارای سنگ های قیمتی مثل مروارید و الماس باشند.

– بهتر است گوشواره های میخی با هم هماهنگی و هارمونی داشته باشند. مثلاً ماه و ستاره یا چند عدد ستاره، گل و یا قلب باشند. وجود چندین گوشواره میخی کاملاً متفاوت در کنار هم جالب به نظر نمی رسد. بنابراین در صورتی که واقعاً نمی دانید چگونه این گوشواره ها را با هم ست کنید، گوشواره های میخی بسته ای انتخاب کنید که چند گوشواره را در کنار هم در اختیارتان می گذارد.

1 اصول استفاده از چند جفت گوشواره

2- برای افزودن جذابیت به چهره تان و برای اینکه گوشواره ها جلب توجه کنند، از چند جفت گوشواره حلقه ای استفاده کنید.

بهتر است از چند حلقه ی کوچک و ظریف استفاده کرده تا قرار گرفتنشان در کنار هم زیبایی ظاهریتان را تکمیل کند.
– حسن انتخاب گوشواره های حلقه ای این است که از آن ها می توان در هر جایی از گوش استفاده کرد.

2 اصول استفاده از چند جفت گوشواره

3- در صورتی که از گوشواره های آویزان در کنار دیگر گوشواره ها استفاده می کنید، توجه داشته باشید که:

گوشواره های آویزان باید در اولین سوراخ نرمه ی گوش قرار گرفته و در کنار آن گوشواره های میخی و حلقه ای به سمت غضروف پراکنده شوند.

– دقت داشته باشید که هر چه گوشواره ی آویزی بلندتر باشد، جذاب تر خواهد شد. اما هیچگاه از چند گوشواره آویز در کنار هم استفاده نکنید.

3 اصول استفاده از چند جفت گوشواره

4- مدل گوشواره ها باید مشابه باشند.

زمانی که گوشواره های حلقه ای، میخی و آویزان را در کنار هم قرار می دهید، به هم خانواده بودن آن ها توجه کنید. مثلاً همه ی آن ها باید از یک جنس طلا، نقره، بدل و دیگر مواد و فلزات مشابه باشند. یا همه ی آن ها نقطه ی مشترک مثل یک سنگ زینتی یا مروارید داشته باشند. هر چه هماهنگی گوشواره ها بیشتر باشد بهتر باهم ست شده و زیبایی یکدیگر و البته ظاهر شما را تکمیل می کنند.

4 اصول استفاده از چند جفت گوشواره

هنگام استفاده از چندگوشواره به نکات زیر توجه کنید.

1- موهایتان را عقب و پشت سرتان بسته تا گوشواره ها کاملاً به چشم آیند.

برای این سبک از گوشواره، مدل موهای باز مناسب نیست. حتی اگر مدل موهایتان باز است، سعی کنید یک طرف موها یعنی پشت یکی از گوش ها را به عقب کشیده، ببندید و موها را تنها روی یکی از گوش ها باز بگذارید.

5 اصول استفاده از چند جفت گوشواره

2- لباس یقه بسته بپوشید.

این کار باعث می شود که تمامی توجه ها از گلو و قفسه سینه برداشته شده، روی صورتتان متمرکز شود و گوشواره هایتان بهتر و بیشتر به چشم آیند.

6 اصول ست کردن گوشواره‌ها

3- استفاده از جواهرات دیگر را به حداقل برسانید.

در کنار چندین گوشواره بهتر است از جواهرات دیگری استفاده نکرده و رقابتی در به نمایش گذاشتن جواهرات ایجاد نکنید. همچنین بهتر است به همراه چند گوشواره از گردنبند هم استفاده نکرده و انگشتر، النگو یا دستبند را به یک یا دو عدد ظریف محدود کنید؛ تا نقطه ی توجه و تمرکز، گوشواره هایتان باشد.

– اما اگر می خواهید از گردنبند هم استفاده کنید، انواع ظریف و کوچک آن را انتخاب نمایید.

7 اصول ست کردن گوشواره‌ها

4- در صورتی که مایل به سوراخ کردن تمام گوشتان نیستید، گوشواره هایی وجود دارند که احتیاجی به سوراخ گوش نداشته و به صورت فیک روی گوش نصب می شوند. می توانید این نوع گوشواره ها را تهیه کرده و به راحتی از آن ها استفاده کنید.

8 اصول ست کردن گوشواره‌ها

در پایان فن تریکس مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می دهد.

>>> روش های ساخت جا گوشواره ای <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
نیلی

ممنون از توضیحات خوبتون. یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدید؛ اشکالی داره دو گوش دارای گوشواره های یکسان نباشند؟

نجمه

خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود یعنی از کلمه به کلمش استفاده و لذت بردم بسیار مطلب کاربردی بردی بود. خیلی مچکرم.

دکمه بازگشت به بالا